Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Αντισταθείτε!


I Have Dreamed of You so Much
,Robert Desnos

I have dreamed of you so much that you are no longer real.
Is there still time for me to reach your breathing body, to kiss your mouth and make
your dear voice come alive again?

I have dreamed of you so much that my arms, grown used to being crossed on my
chest as I hugged your shadow, would perhaps not bend to the shape of your body.
For faced with the real form of what has haunted me and governed me for so many
days and years, I would surely become a shadow.

O scales of feeling.

I have dreamed of you so much that surely there is no more time for me to wake up.
I sleep on my feet prey to all the forms of life and love, and you, the only one who
counts for me today, I can no more touch your face and lips than touch the lips and
face of some passerby.

I have dreamed of you so much, have walked so much, talked so much, slept so much
with your phantom, that perhaps the only thing left for me is to become a phantom
among phantoms, a shadow a hundred times more shadow than the shadow the
moves and goes on moving, brightly, over the sundial of your life.

Δημοσιεύστε κι εσείς ένα ποίημα στο blog σας!Είναι ένα παιχνίδι με τίτλο αντισταθείτε,στο οποίο με προσκάλεσε η Faraona.Αντισταθείτε,λοιπόν.

12 σχόλια:

Jason είπε...

Όμορφο. :)
Δε θα λάβω μέρος τώρα γιατί έχω μια άλλη προτεραιότητα για το blog μου, αλλά ποιήματα δημοσιεύω αρκετά συχνά και είμαι σίγουρος πως θα ξαναγίνει αυτό πολύ σύντομα.
Τότε λοιπόν, θα σου αποδώσω και το tribute. ;)
Φιλιά.

faraona είπε...

Ελιζα καλημερα κι ευχαριστω που ανταποκριθηκες στο καλεσμα μου.

Roadartist είπε...

καλησπερα..
πολυ ομορφη αυτη η πρωτοβουλια, συμμετειχα κ εγω δεν ηξερα ομως για το τιτλο..
...δεν πειραζει..
Ας βαζουμε συχνοτερα ποιηματα :)

Ελίζα είπε...

χα χα,όντως πολύ όμορφη,
εμένα μ'αρέσουν τα ποιήματα πολύ, φαίνεται άλλωστε όλο το μπλογκ γεμάτο ποίηση είναι!!!
Καλησπέρα καθυστερημένα

Meropi είπε...

Ελιζάκι μου μικρό καλησπέρα,
πέρασες από τη γειτονιά μου και είπα να σου ανταποδώσω την επίσκεψη.
ωραίο το ποίημα σου. Αύριο-μεθαύριο θα δημοσιεύσω κι εγώ ένα ποίημα. Έτσι για να ξεφύγω και λίγο από την επικαιρότητα που με κούρασε.

If...ιγένεια είπε...

Δεν τα πάω και τόσο καλά με την ποίηση..

Ελίζα είπε...

@meropi: συμφωνώ,η επικαιρότητα είναι άκρως κουραστική και η ποίηση είναι ένα καταφύγιο.καλησπέρα!

Ελίζα είπε...

@ifigeneia: γιατί δεν τα πάτε καλά με την ποίηση; μπορεί εκείνη να τα πηγαίνει καλά μαζί σας και να μην το ξέρετε!Ισως δεν έχετε ακόμη διαβάσει το ποίημα που θα σας αγγίξει.

faraona είπε...

Ωραια απαντηση στην ιφιγενεια.Φιλια

Feidias είπε...

There are hours when there seems to be no past
or future
Only a present moment of pointed light
When you want to burn.When you stretch out your hand
To the flames.

Thomas Stearns Eliot.

Πωπω έχει αρχίσει ένας χορός τρελός στα μπλοκ και βλέπεις παντού ποίηση,ζαλίζεσαι με τόσους στίχους και παλμό!Χαίρομαι που σε γνωρίζω ελίζα και να τα ξαναλέμε!
Το "τούβλο"
λολ!

faraona είπε...

Lizaki
κι αλλο παιγνιδι περι ερωτος.Εγω ακομη δεν ελαβα μερος αλλα εσυ ?που εισαι?Πανε στο Lockheart απο μενα και θα δεις.φιλακι

faraona είπε...

Ελιζα σ ευχαριστω που μ εβαλες στα μπλογκ που βολταρεις.καλησπερα.